مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت شاخص های استانداردی، برای بهبود عملکرد دانشکده ها و پژوهشکده ها تدوین نموده است که براساس شاخص های مذکور، گزارش عملکرد سالیانه واحدها تهیه و ارسال می شود. دانشکده ها و پژوهشکده ها پس از بررسی وضعیت خود، درخصوص بهبود وضعیت سه شاخص به دلخواه، راهکار و اقدام ارائه می نمایند.
سه شاخصی که بیشترین تکرار را بین دانشکده ها و پژوهشکده ها داشته باشند، در جلسات کارگروه بهبود وضعیت که با حضورمدیران ستادی ذیربط و معاونان پژوهشی و آموزشی واحدها، برگزار و مطرح می شوند.
شاخص سرانه تعداد طرح های برون سازمانی:
شاخص سرانه تعداد طرح های برون سازمانی طی 5 جلسه به جمع بندی رسید. نتیجه پس از بررسی در مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت ارتباط با جامعه و صنعت از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد شد. تداوم این برنامه، با تمرکز بر شاخص های انتخابی خواهد بود.
شاخص سرانه تعداد مقالات نمایه شده در اسکوپوس:
شاخص سرانه تعداد طرح های برون سازمانی پس از برگزاری 4 جلسه جمع بندی شد. مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت برنامه ریزی و پژوهش تحصیلات تکمیلی نتیجه را از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد کرد. تداوم این برنامه، با تمرکز برشاخص های انتخابی خواهد بود.
شاخص طول تحصیل فارغالتحصیلان کارشناسی ارشد:
شاخص سرانه تعداد مقالات نمایه شده در اسکوپوس پس از 4 جلسه به جمع بندی رسید. نتیجه پس از بررسی در مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت خدمات آموزشی از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد شد. تداوم این برنامه، با تمرکز بر شاخص های انتخابی خواهد بود.
شایان ذکر است ارزیابی بهبود عملکرد برای تمامی شاخص ها به صورت دوره ای با انجام فرایند ممیزی واحدهای دانشگاهی صورت می گیرد.