صفحه اصلی
برگزاری جلسات سرانه تعداد طرح های برون سازمانی، سرانه تعداد مقالات نمایه شده در اسکوپوس و طول تحصیل فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد طی 13 جلسه
  • 1397 بازدید

مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت شاخص­ های استانداردی، برای بهبود عملکرد دانشکده­ ها و پژوهشکده­ ها تدوین نموده ­­است که براساس شاخص ­های مذکور، گزارش عملکرد سالیانه واحدها تهیه و ارسال می­ شود. دانشکده ­ها و پژوهشکده­ ها پس از بررسی وضعیت خود، درخصوص بهبود وضعیت سه شاخص به دلخواه، راهکار و اقدام ارائه می­ نمایند.

سه شاخصی که بیشترین تکرار را بین دانشکده­ ها و پژوهشکده­ ها داشته باشند، در جلسات کارگروه بهبود وضعیت که با حضورمدیران ستادی ذیربط و معاونان پژوهشی و آموزشی واحدها، برگزار و مطرح می­ شوند.

شاخص سرانه تعداد طرح­ های برون سازمانی:

شاخص سرانه تعداد طرح­ های برون سازمانی طی 5 جلسه به جمع ­بندی رسید. نتیجه پس از بررسی در مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت ارتباط با جامعه و صنعت از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد شد. تداوم این برنامه، با تمرکز بر شاخص­ های انتخابی خواهد بود.

شاخص سرانه تعداد مقالات نمایه شده در اسکوپوس:

 شاخص سرانه تعداد طرح­ های برون سازمانی پس از برگزاری 4 جلسه جمع­ بندی شد. مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت برنامه­ ریزی و پژوهش تحصیلات تکمیلی نتیجه را از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد کرد. تداوم این برنامه، با تمرکز برشاخص ­های انتخابی خواهد بود.

شاخص طول تحصیل فارغ­التحصیلان کارشناسی ارشد:

شاخص سرانه تعداد مقالات نمایه شده در اسکوپوس پس از 4 جلسه به جمع­ بندی رسید. نتیجه پس از بررسی در مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و مدیریت خدمات آموزشی از سوی شورای ناتک به واحدهای سازمانی ابلاغ خواهد شد. تداوم این برنامه، با تمرکز بر شاخص ­های انتخابی خواهد بود.

شایان ذکر است ارزیابی بهبود عملکرد برای تمامی شاخص ها به صورت دوره­ ای با انجام فرایند ممیزی واحدهای دانشگاهی صورت می­ گیرد.​​​​​​​

افزودن نظرات